(( بتوحشني )) محمد عطيه محمد

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
رباعيات الأحزان (( بتوحشني )) 
( للحزن في قلبي مكان )
بتوحشني وأنا وياك .. . .. وبحلم بيك
تغيب عني تملي معاك .. . .. وحاسس بيك
أنا يا حبيبي بدوب في هواك .. . .. أنا بهواك
أنا عاشق .. أنا مشتاق .. أسير الحب والأشواق
بتوحشني وأنا بهواك .. . .. ودايب فيك
بحبك موت وأحن إليك .. . .. ترسمني عنيك
أنا ياحبيبي حياتي فداك .. . .. وقلبي معاك
تروح مني .. سنين عمري .. ولا بنساك
أنا عاشق .. أنا مشتاق .. أسير الحب الأشواق
كلمات الصدق
فارس الليل الحزين
محمد عطيه محمد
10 / 2 / 2 015
التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016