(كنتي حلمي وحبي) جابر عبد القادر

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
المهم حبك عايش في قلبي؟
(جابرعبدالقادر)
(كنتي حلمي وحبي)
حبيبتي انتي عارفه انا بحبك 
ورغم انا موجود هنا واقولك 
مبروك علشان اناا احب تكوني
سعيده لو مع غيري بس انتي
لا تعرفي قلبي يتقطع من الحزن
علشان هو بيحبك اوي انتي كنتي
حياتي كنتي قلبي كنتي عمري الذي
عايش علشان يوميا يشوفك امامي
ويتكلم معاكي ليه كده انا عارف انتي
لا تكوني سعيده مع غيري بس تعملي
ايه اهلك الذين غصب عليكي علشان
المال حبيبتي الحب ليس مال ولا جمال
ولكن احساس انا رغم يكون بعدك عني
مدام تكوني سعيده مع غيري اكون سعيد
علشان انا بحبك وحبي ليكي ليس كلام
ولكن احساس كل يوم في نفس الوقت
اشوفك حين يطلع الشمس وغروب الشمس
اشوفك حبيبتي عمري حياتي انتي ليس
تبعدي عني علشان انتي في دمي وقلبي
علشان مدام انتي موجوده انا موجود
علشان النفس واحد انا وانتي حبيبتي
لو كنتي بتحبي مبروك لا تنظري لي
علشان لا تشوفي دموع قلبي وعيوني
لا دي دموع الفرح ولكن فرحان ليكي
ولكن لي يكون يوم حزن ولكن مش
عاوزك تشوفيني الف مليون مبروك
علي فرحك وحزني مدام تكوني سعيده
- حبيبي انت لا تعرف انت الوحيد في قلبي
وعمري انت الهواه والحب انت كل شيئ ليه
في الدنيا حبيبي انا عارفه بانك حزين بس
مش انت لواحدك حبيبي الحب معاك السعادة
الحب معاك هي جنتي حبيبي انا لا احبك
بس انا اعشقاقك دمي في حروف اسمك
حين اقول اسمك كل جوا رحي تقوله
قبل لساني حبيبي دموعي ليس من الفرح لا
دموعي هي نهايتي في الدنيا علشان انت ليس
معي ولكن انا اقول لك انت واحدك امام اهلي
واهله وهوجالس معايه وسعيد بس ليس علي
حساب حبي وحبك ليس علي موتي ونهايتي
حبيبي اقول بصوت عالي بحببببببببببك /
جابر عبد القادر
التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016