بقلم / الشاعر عبدالهادي غزال (اختيارك)

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
بقلم / الشاعر عبدالهادي غزال
اختيارك
الفراق ده كان اختيارك 
جايه دلوقتي بتشكي
متغيره قوليلي مالك
ليه كل مااقربلك بتبكي
افترقنا بكمه واحده من لسانك
ايه غيرك من ناحيتي وايه جرالك
هو انا اللي كنتي بتحبيه في يوم
لسه انا عمري مااتغيرت مره
كنت بسهر ليلي فاكرك نجمه
في وسط النجوم اغلي دره
كنت بحكي للقمر عن حبي ليكي
كنت سارح وانتي ف خيالي بين الغيوم
كنت عايش احلي قصه
قلبي كان مستني بصه
يصحي عليها من احلي نوم
بلاش تلومي الا نفسك
الهجر بينا ده كان قرارك
ورغم كل القسوه ديه
لسه قلبي في انتظارك
التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016