بقايا قلب...للمبدعة هدي غريب

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

بقايا قلب...للمبدعة هدي غريب

بقايا قلب...
كل الحروف اتبعثرت 
وخلاص خلص الكلام 
لما حبال الود بينا اتقطعت 
وحبنا بقا شئ محال..
مابقاش في شئ يجمعنا تاني 
موت فيا احساسي بيك 
ودفنت قلبي بين ضلوعي 
مافضلش شئ باقي عليك 
جفت خلاص حتي دموعي 
وان يوم حنيت وجيت بكيت 
بقا مستحيل في يوم رجوعي 
كنت لي في يوم الحبيب 
ايام ماكان ليا قلب 
كنت الدوا كنت الطبيب 
كنت الدفا ف ليل البرد 
كنت ضيي في عتمتي 
كنت حياتي ومهجتي 
اخدت مني كل شئ 
وسيبتني مع وحدتي 
مع ذكريات وبقايا قلب.. 
هدي غريب
التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016