(أغلي من الدهب والماس) الشاعرة : سهير بدران

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

(أغلي من الدهب والماس) الشاعرة : سهير بدران

(((((((((((((((أغلي من الدهب والماس)))))))))))))))
ياام الخواتم دهب والعقد مرجان
طلي علي ياقمر دالقلب عشمان
ياام الخواتم فضه والسلسله لولي
هو انا برضه أنا ولا انتي بتهوني
ردي عليا ياغاليه ياام الحلق والشال
ردي عليا وشاوري واقول انا الموال
دانا قلبي واله تعب ونفسه يلاقي رد
دانا شفت واله العجب ومستني تكوني حلالي
ردي عليا ياغاليه ......................وقولي
وانا مستنيه اللقا ياقسمتي وسعدي .........
ردي وقولي أنا لك قبل الزمان بزمان......
ومستنيه طلتك يااغلي من الدهب والماس
ومين يكونللي غيرك يابو العمم والشال
التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016