وحشتني / للشاعرة هناء نوار

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

 وحشتني / للشاعرة هناء نوار

๑۩۞۩๑ وحشتني ๑۩۞۩๑
بقالك مدة غايب عني 
يا ترى مالك .. 
قلقتني ! 
تكونش لسة زعلان مني
و سايق دلالك .. 
و عشان دا كله خاصمتني ؟ 
على فكرة بقا .. 
وحشتني !! 
عمالة أفكر فيك .. و لسة 
باسأل نفسي عن أحوالك 
برغم ان انت ظلمتني 
تلاقيني أصلا مش على بالك 
و لا فكرت تسأل عني 
وانا اللي روحي ليك رايحالك 
من ساعة ما انت سبتني 
ما تقولّي بس ايه اللي جرالك 
قوام بسرعة كرهتني ؟ 
نسيت خلاص إنى حبيبتك 
و إنى ياما غفرت ذنبك 
و كنت كل مرة تغلط .. 
قلبي كان دايما يسامحك 
خلاص ما بقتش تحبني ؟ 
دا انت اللي مني .. 
و انا اللي منك 
أنا الوحيدة اللي باقيالك 
كفاياك قسوة .. تعبتني 
تعالى يالا انا مشتاقالك 
إرجع لحضني و ضمني 
وحيات عنيك انا محتاجالك 
بالله عليك ما تصدني 
و اوعى تنسي ان اللي بيننا 
مش مجرد حب عادي 
أصلك انت لو نسيت .. 
قلبي مش راح ينساهالك 
و تبقى حقيقي صدمتني 
هو إنت بجد عشقتنى ؟؟ 
أقولك حاجة ... 
أنا خلاص قلت اللي عندي 
و ما عادش باقي من الكلام 
غير كلمة واحدة و هاقولهالك 
إنت بـ بُعدك عني فعلا قتلتني 
آه صحيح .. فكرتني 
نسيت اقولك .. 
إنك بجد وحشتني !!

التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016