أحلى همسه (مها فتحي احمد )

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

أحلى همسه (مها فتحي احمد )

.... همسة مها. ....
................

أنا عايشة ومش عايشة
لا انا قاعدة ولا ماشية
تقول صافية تقول هادية
ولا كنت في يوم طايشة

نفسي أبعد عن الطيبة
لا أكون قريبة ولا حبيبة
وأنسى نفسي ومشاعري
وأعيش في الدنيا غريبة

خلاص هبعد عن كل الناس
واعيش في الدنيا بدون أحساس
يمكن أفوق بقى لنفسي
وأعيش لنفسي كده وخلاص

يمكن الدنيا تصفالي 
وأعيش ويرتاح في يوم بالي
وأفرح زي باقي الخلق
والاقي الدنيا تحلالي

نفسي بقلم مها فتحي احمد
١/٢/٢٠١٦
التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016