متؤليش (ليالي شهرزاد) هويدا جمال الدين

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

متؤليش (ليالي شهرزاد) هويدا جمال الدين


متؤليش .......... متؤليش
متؤليش أرجعلك تاني
أنا هنساك وعايزاك تنساني
متؤليش ........... متؤليش
أرجعلك مين متفكرنيش
ياريتك م الأول قلت مبحبكيش
لكن انتا ضحكت عليا ولا قولتليش
أنا عارفة إني غلطانة
بس برافو عليك بأمانة
عيشتني معاك في الوهم
ولا كنت حاسه ولا دريانة
متؤليش ........... متؤليش
أبعد بالله عليك وأمانة متفكرنيش
أرجوك ارحمني وسيبني أعيش
انتا كتير جيت عليا
كانت بتحلالك دموع عنيا
معرفتش ليه تحافظ عليا
وجاي دلوقتي ندمان عليا
وتقول ارجعي ومتظلمنيش
أرجعلك مين متفكرنيش
دانا حبي ليك كان عميني
لكن دلوقت فتحت عيني
وجاي من تاني تقول ارجعيلي
بعد ما ضاعت احلا سنيني
كنت فين وانتا ناسيني
ارجعلك فين كان على عيني
متؤليش ............ متؤليش
أنا خلاص مش هقدر أكمل
ولا يمكن من تاني أتحمل
ازاي بعد غدرك ليا
ممكن ليك من تاني أطمن
أرجعلك مين متفكرنيش
متؤليش ............ متؤليش
(ليالي شهرزاد) هويدا جمال الدين
التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016