إسالى _القروى الساخر عبدالهادى الشعراوى

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

إسالى ( من ديوان انغام على جسور التنهدات )

................

إسالى _القروى الساخر عبدالهادى الشعراوى

إسالى وأنا هسمعك
بالجواب مش هخدعك
إزاى أخدع نبض قلب
عاش فى صمت يعشقك
إسالى وانا هسمعك
***
قلبى عاشق للجمال
حتى لو من غير وصال 
زى عشقك للطبيعة
لما صفاها يندهك 
إسالى وأنا هسمعك 
***
يكفى بس انى اشوفك
مش مهم المس كفوفك
أصلى عشقى مالوهش زى 
رغم صمتى بسمعك
إسالى وانا هسمعك 
***
نفسى اطمن عليك 
والفرح يسكن عينيك
مش مهم أعرف شعورك
ولا حتى اعيش معك
إسالى وانا هسمعك
.................... 
القروى الساخر
عبدالهادى الشعراوى
التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016