(((((((((أنا هادي)))))))))))) للشاعرة سهير بدران

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
(((((((((أنا هادي))))))))))))
أنا هادي وثورتي كما البركان
أنا هادي برغم العيشه والأيام
أنا جوايا كما العاصفه قبل الريح
أناهادي وقلبي جريح
أنا جوايا مش حاسس بأي آمان
أنا جوايا مش حاسس ان أنا انسان
أنا بركان في وقت الغضب مابستأذنش
أنا زلزال في وقت الغضب مبعرف حد
أنا جوايا نار تحرق ماتطفيش
وانا ياناس بشر وياما منهم اتحملت
ودول ناس اتعودوا مايرحمونيش
اديتهم كما البحر ,كما السيل ومابشكرونيش
اديت كل شيء غالي وعمري مااستخسرت
اديت كل شيء غالي وعمري مااتأخرت
عشان عارف ان من غيري ماليهم حد
وانا اتحملت معاهم ولكل شيء حد
وان عرفوا غلطتهم انا معاهم بكل آمان
واللي مايعرف أنا معاه كما البركان
واحتمالي خلص عند هذا الحد
التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016