(( إنتي فاكراني ايه )) محمد عطيه محمد

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
رباعيات الأحزان (( إنتي فاكراني ايه ))
 ( للحزن في قلبي مكان )
إنتي فاكراني ايه ... ... إنتي مش حاسه ليه
لاكنت في يوم أسيرك .. ولا عشت في يوم سجينك
أنا عمري في يوم ما هشكي .. ولا هقول الحب راح
لو خنتي او هاجرتي .. متعود علي الجراح
إنتي فاكراني ايه ... هبكي أموت عليكي
إنتي مش حاسه ليه ... خلاص راحت عليكي
انا إلي بيبعني ابيعه ... وما أحنش تاني ليه
لو كانت روحي في إيده ... مرجعش ثاني ليه
خلاص كتب قدرنا .... البعد والوداع
بإدينا وأختيارنا .... خلاص الحب ضاع
إنتي فاكراني ايه .... .... إنتي مش حاسه ليه
أنا ممكن أكون بحبك ... أنا ممكن أكون هويتك
لاكن صعب إني أعيشلك ... مسلم روحي ليكي
الحب مش جراح .. .. الحب حنان وشوق
أنا عمري معاكي راح .. .. من وهمك راح أفوق
أنا إلي يبعني أبيعه ... وما أحنش تاني ليه
لو كانت روحي في أيده ... وقلبي بين إيديه
خلاص كاتب قدرنا .... الحزن والجراح
بإيدينا وبأختيارنا .... خلاص الحب راح
إنتي فاكراني ايه .... .... إنتي مش حاسه ليه
إنتي فاكراني بحبك ... ولعبه بين إيديكي
أنا همشي بعيد وأسيبك ... لو حتي روحي فيكي
خساره فيكي حبي .. .. خساره سنين هوايه
خساره كل لحظه .. .. عشتيها زمان معايه
غداره وقسيه طبعك .... جراحه في القلوب
إزاي هقدر أطوعك .... وإزاي هقدر أتوب
أنا اللي ببعني أبيعه .... وما حنش تاني ليه
أنا حقي مش هاسيبه .... وهخلص تاري فيه
خلاص كتب قدرنا .... .... البعد والفراق
بإيدينا وأختبارنا .... .... لو عشنا في أشتياق
إنتي فاكراني ايه .. .. .. إنتي مش حاسه ليه
لاكنت في يوم أسيرك .... ولا عيشت سنين سجينك
كلمات الصدق
فارس الليل الحزين
محمد عطيه محمد
9/1/2017
التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016