وعد الحر / للمبدعة صفاء عبدربه

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

وعد الحر / للمبدعة صفاء عبدربه


وعد الحر
**********
بيقولوا وعد الحر دين
وعهدك إنت فين
كان بينا عهود ووعود 
كانت احلامنا مالها حدود
قولت معاكِ
ومش هنساكِ
ولو عني غيبتي هاستناكِ
وأديك نسيت وأنا فكراك
قولي أخرتها إيه وياك
ياللي ظالمني العمر معاك
أنا هانساك
مش هاترجاك
ترجع تاني لعهدي معاك
لا وحياتك
عمري ماهابكي يوم علي ذاتك
إنت إخترت
ومعاك أنا إحترت
إزاي أرضي غرور معاليك
لا وحياتك
دا انا حواليا كتير ذاييك
بس روحي إنخدعت فيك
ياما بكيت
وف منامي إتمنيت
أني ماافوق
وأفضل ليك مشتاقه وأتوق
أروي في صدرك كل الشوق
لكن إنت هربت
وأنا منك كثير إتعلمت
كأنك جامعه لما تعبت
بقلمي / صفاء عبد ربه
التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016