نفسي أسقيكي من حناني // للشاعر خليفة الورداني

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته


نفسي أسقيكي من حناني // للشاعر خليفة الورداني

اليها -- الصدفه -- الالم -- الوجع -- الحب --- الحيره --- الحياه
الي كل المعذبين في العشق والهوى
=====================
نفسي أسقيكي من حناني
============
نفسي أسقيكي كل حناني
انت لوحدك مش حد تاني
ماهو انت الامل والمني
حياتي وروحي وكل كياني
دا كل حرف من اسمك
محفور جوه في وجداني
انت نسمه حلوه جميلة
تسعد يومي وكل زماني
بسمة تنور كل حياتي
بتنسيني جميع أحزاني
عطرك يسكرقلبي وروحي
ورده جميلة هنا في بستاني
نغضب نزعل لكن نتصالح
عمرك انت ماترضي هواني
عمري ماأنسي انك برضو
قلبك ياما بالعشق رواني
خلقك ربي فأبدع صورتك
أقسم بالله حسنك رباني
أنا مخلوق بس عشانك
وانت مخلوقه بس عشاني
===================
( بقلمي )
التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016