أسف ياأمي // للمبدع : عمرو هيرو

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
أسف ياأمي

أسف ياأمي // للمبدع  : عمرو هيرو


-=-=-=-=-=-=-=
أنا أسف ياأمي ..
نسيت أسئل عليكي ..
سامحيني لو لمرة ..
بجد أبوس ايديكي ..
هربت وقلت نفسي ..
مع انك كنتي نفسي ..
ورجعت أشتاق اليكي ..
كنت علي الشوق بخطي ..
مش عارف حتي شطي ..
ومفيش في ايديا حيلة ..
غير الذكري الجميلة ..

زمان أنا كنت عايش .. ولا انتي كنتي ناسية .. قلتي ياحبيبي سافر .. الدنيا علينا قاسية .. شايفاني شاب طايش .. فاكرة المنديل البني .. العقد والغوايش ... صممتي عليا أبعهم .. مع انك محتجاهم .. وصلتيني المطار ...! بجد مش هزار ... مش دة كان اختيارك .. ورجعت اليوم عشانك .. ومعاية فلوس كتير .. هعملك العملية ... في المستشفي الكبير .. انتي لية ياأمي ساكتة ...؟ وجسمك ليه متلج ...؟ جايبينلك ليه دكتور ...؟ بيقرأو ليه في قرءان ...؟ ومولعين بخور ...؟
ياخسارة الليالي ..
العمر والسنين ..
صعبان عليا حالي ..
ومفيش غير الحنين ..

ابكي ياعيني دموع ..
مخلاص مفيش رجوع ..
راحت خلاص حبيبتي ..
وانتهي الموضوع ....!!!
-=-=-=-أسف ياأمي =-=-=-=
بقلمي : عمرو هيرو
التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016