انا العاشق.........!!!!!!!! للأديبة سمر علي ؛؛؛

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
انا العاشق.........!!!!!!!!
ما انا العاشق
و عشقي ف الحشا فايت
أنا المشتاق
و شوقي ف العيون زايد 
أنا الماضي
اللي لساته عايش
أنا اليوم
و بكرا
و امبارح
انا العايش حقيقه
مش زايف
انا أللي جواك ساكن
و بعيونك شايف
أنا اللي منك
مهما تنكر
مهما تبعد
ح افضل ف دمك
وليد نبضك
جوات قلبك
ما انا اللي اسمي
تملي وياا أسمك
عمره ما يفارق
و ازاي ..ازاى
لقلبي....تهاجر
و لحبي... تفارق
و انا اللي منك
و علي نبضك
لستني عايش
خليك مفارق
و لقلبي دايما جارح
بكرا ح يجي اليوم
و تعرف.................
مين اللي بجد حبك
ومين اللي في حبه
كان فارق
سمر علي
التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016