عمري هو عمرك؟_ بقلم جابرعبدالقادر

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
?عمري هو عمرك؟
?جابرعبدالقادر؟?مع السلامه؟
?مع السلامة يا حبيبي
ارجو لا تغيب انت عارف
انا من غيرك ولا حاجة
ولا اعرف اعمل ايه
شيئ من غيرك حين
توصل يا حبيبي اتصل
بيه علشان اطمن عليك
بس دافي جسمك وخلي
بالك من نفسك يا حبيبي
اكلمني علي الصفحه
يا حبيبي انت عارف ايه
صفحه التي سميتها
علشانك انتي اه مش
هيه اسمها المهم حبك
عايش في قلبي ماشي
يا حبيبتي - حبيبي -
نعم يا حياتي --
انا بحبك اوي وعاوزك
ترجع بسرعة يا حبيبي
علشان قلبي لا يقدر علي بعدك --
حاضر يا حبيبتي الطياره قادمه
الوقت قرب علي طلوعه
وانا لا احب الوداع يله مع
السلامة يا حبيبتي انا بحبك موت --
وانا كمان بحبك موت حفظك اللة
يا عمري وحياتي مع السلامة يا حبيبي؟
?جابرعبدالقادر؟
التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016