اخرته ايه _ احمد صابر داود

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته


احمد صابر داود

فارس القلم الحزين



اخرته ايه

وانا قلبي فيك


ملوش مكان

علي كتفي انا

شايل يانيا حمل الجبال

اخرت عذاب

مشوار حياتي انا بختي مال

طعم السنين مر واللم



اخرته ايه

مع السنين

حتي الفرح اصبح محال

علي الوش ضحكي

في قلبي بحر من دموع

مكسور ومش لقي الامان

كان نفسي اغمض عينا انام

بس اعمل ايه بختي كدة

هو دي حظي يادنيا

مكتوب اعيش وسط اللم

اخرته ايه

كان نفسي

اعيش من غير دموع

كان نفسي

افرح فيك مرة

حرم يادنيا لم السنين

تظلم انا

حرم عليك

انا كل يوم بموت مائه مره

اخرته ايه

التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016