انا الذكرى انا الفرحة_ بـــــقـــــلـــــمـــ فــــاطـــــمــــة عـــــقــــــل

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

انا الذكرى انا الفرحة
اللي فصلت بالحنين طارحه 
وانا حروف في الكتاب عندك ومنسيه...
وانا الأاه المعديه .. .
ونسمة شوق تغني بشوق فى فجريه ...
وبتفوت علي شمسي اللي كل خيوطها ذهبيه
مابين ضمه وبين لهفه..
وااه في القلب مخفيه
سكون بحنين ونسمه ليل
علي جبينك منديه
..........
ومهما البعد يبقي سنين ..
مانيش هنسساك يانور العين
ياروح مخلوقه هنا ليه
مكانك في الحشا باقي
قمر وناس في لياليه
راح اناديلك وهاخدطرف
منديلك ....
وهارسم زهرة جوريه ....
مع الياسمين سلام م القلب لعيونك
هنام واصحي علي جفونك وبإيديه
هاجيب الفرحه ملفوفه محنيه
واقدمها تكون مني بدايه لعهد كله حب ودي هديه....
بـــــقـــــلـــــمـــي : فــــاطـــــمــــة عـــــقــــــل
التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016