عذاب الحب وتعب الحب _ جابر عبد القادر

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
??عذاب الحب وتعب الحب؟؟
جابر عبدالقادر.
.الحياه من غيرك احلي....
?? احبك ولا احب الحياة
اعيش علشان الحياة
ولا علشانك اتغير علشان
اعرف استمر في الحياة
ولا علشان حبك انا تعبت
من الحياة مش علشان
الحياة لا علشان انت فيها
وروحي معاك علشان كدة
بتعذب ومش عاوز الحياة
علشان معاك روحي حبك
في روحي عذبني لا اعرف
انام ولا افكر في حياتي
ماشي في الحياة ليس
اعرف غير اسمك وكل حد
يقولي مالك اقوله حبيبتي
مش حرام تبعدي عني وانا
في اشد محتاج ليكي بس
عرفتك اليوم انتي لم تعرفي
الحب ولا الحياة انتي تحبي
امتلاكك قلبي وروحي بس
صدقي انتي مشكلتي
وانتي حبي الناس تقولي
مالك كنت عريس بس بسببك
انتي الكل يقولو عليه المحبوب
والمسكين تعالي وقربي لي
بس صدقي عمري ينتهي معاكي
بس ليس عمري انا فقط وانتي
كمان علشان كده انا وانتي
في عش المساكين وانتهي الحب
واقول لكل العالم اليوم انتهي الحب
علشان بسبب الانثي الجميلة التي
تفرح حين رجل يقولها الحب انتي
والعشق انتي ولكن لا تعرف معني
الحب الصادق هي تحب امتلاك
الاشخاص علشان تقول لنفسها
انا الملكة ولكن اليوم ماتت الملكة
وليس في حب في الحياه بسبب حواء؟؟
??جابرعبدالقادر؟؟
التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016