شايفاني ايه ((بقلم 📝 الشاعر/ ياسر عبد الحميد،،،👉👉))

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
👈 شايفاني ايه👌

👌👌👌👌👌👌👌👌

شايفاني،، ايه،، ف دنياكي
عشقت،،، و دوبت ،، ف هواكي
و سلمتك،، زمام،، قلبي
و عشت،، اتمني،،، لقياكي
ما تهتميش، و بتخبي
شايفاني،،، ايه،،، ف دنياكي
انا العاشق،، اللي بات محروم،،،، لمحبوبته
انا الساهر،، اللي غلبت النوم،، ولا عرفته
بنيت محراب،، لقصة عذاب،، 👉
و ابطالها،، انا،، و قلبي
رواية ما بين،، قلم و كتاب
ووحدة,, و شوق،، لتنهدتي
شايفاني،،، ايه،، ف دنياكي
و مهما،، بعدت،، ح اعيش فاكرك،، ولا انساكي
ما تهتميش،،، سيبيني اعيش،، ف خيالي،، و تفكيري
ما تهتميش،،، انا راضي.،، اكون عايش،،، في حلم سراب
و عارف،، انتي مش ليا،، باحساسي ،،، و تقديري
كفايه عليا، ، اشيل صورتك،،، في قلب كتاب
كفايا عليا،، اكون،، راهب،،، ف محرابك
يطمني،، تكوني،، بخير
انا حكاية،،، كتبها الشوق،، علي بابك
لكن انتي،، !! # لا عمرك،،، بيا،، حسيتي،،
ولا،، شوفتي،،، دموع،، الطير ،،، #
بقلم 📝 الشاعر/ ياسر عبد الحميد،،،👉👉👉
#،،،2017/12/14،،، #
التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016