أنا بهواك 🎻✏ رضا حسب النبى

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
🎻 أنا بهواك 🎻
نفسى أكمل عمرى جنبك نفسى أعيش عمرين معاك
لو جابولى أمير مكانك مافيش فى قلبى غير سواك
ماإنت عايش جوة قلبى إنت حبى وكمان ملاك
لو طلبو روحى عشانك أنا قلبى وروحى فداك
تعرف ليه حبيبى لإنى أنا بهواك
إنت بلسم للجروح ربنا يتمم شفاك
وترجع ليا حبيبى وأقوم أحضرلك هواك
أنا بدونك حبيبى ببقى عيشى فى هلاك
بتمنى أقابلك حبيبى وكمان أنول رضاك
وبدعيلك من جوه قلبى ربنا يسدد خطاك
حاسه إنك بتناديني و أنا تمللى معاك
وإنت نايم على رجلى وأنا بحلم بهواك
 رضا حسب النبى
التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016