أنا بعدك (للقلم الرائع : زينب أبوالفتوح / السويس)

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

أنا بعدك (للقلم الرائع : زينب أبوالفتوح / السويس)

أنا بعدك
خليني عايشه فيك
والعمر بيعدي
بافتكر وانا كنت ليك
أجمل ساعات عمري
وازاي فاكر زماني
وازاي بتذكرني ..!
ساعات.. باحس دمعك
نازل علي خدي
وساعات ..عيوني تشوف
غدرك ف لون جرحي
خليني عايشه معاك
ف خيال بيشرخني
أغضب ع اللي فات
وافرح ..لو افتكرك
وف لحظه ..اتمني
تدوب مع همي
سيرتك وتبسيمتك
وساعات .. باقول انت
نصي اللي مش موجود
وادي دنيتي بعدك
هم وملوهش حدود
لا انا عشت فرح معاك
ولا وحدي كنت سعيده
لا انا قادره اقول ..
كرهاك
ولا حابه اعيش ..
تنهيده
يعني الحياه فاضيه
وانا رغم عني
وحيده
حواليه ناس ..تانيه
ساكنني ف الدنيا
وف وسط منهم باحس
طعم الحياه ماسخ
لا شايفه دبة روح
بتشابي علي روحي
ولا حاسه قيمه ل عمر
عمال بيتقطع
قطر السنين ...ماشي
وانت .. علي ضهره
لو احب اندهلك ....
صوتي يكون باهت
وان قولت ..اروحلك
ألقاك ..خيال سارح
واسمع أنين قلبي
بيقوللي ...م تفوقي
يا عايشه ف امبارح
زينب أبو الفتوح
السويس
التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016