رسالة متغرب ؛؛؛ كلمات الشاعر / علي سالم

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

رسالة متغرب ؛؛؛ كلمات الشاعر / علي سالم


رسالة متغرب.........
......................
كتبت علي جبينها هغيب عنك
علشان ارسم في عيونك الفرحه
واخد تذكار نقطه من دمعك
واشغلك من السما ونجومها الطرحه
تحطيها علي راسك يبان وردك
وتخفي كل ايامنا الجارحه
هغيب لا كان بايدي ولا ايدك
حان الاوان ندق اجراسنا بالغربه
وضمي صورتي مع صورتك
تنسي ليالي الفرقه والوحشه
وانور بالشمس والقمر فرحك
واغزلك من الورد شفايف اللهفه
حبيبتي هيوحشني كتير حضنك
وهكتبلك واعبرلك كل دقيقة برساله
انا بحبك انا دايب انا عاشقك
ودموعي علي سطري وصفه الحاله
وهشرحلك ازاي هيعدي يومي من غيرك
والفكر تايه مع العيون سارحه
حبيبتي انا متغرب ومستحمل علشانك
ومعي دمعتك جوا القلب متشاله
انا شاكي سنين البعد من قبلك
فارجوكي ماتباتي ليله زعلانه
انا راجع وحضني من الشوق بيندهلك
واعتذرلك ما عنت اكررها بالمره
كلمات الشاعر / علي سالم
التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016