برواز فاضي // لصاحبة القلم المبدع (زينب ابوالفتوح)

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
برواز فاضي

برواز فاضي // لصاحبة القلم المبدع (زينب ابوالفتوح)

مانيش حبيبه
عشان تمسك ف ديل توبي
متتحركش 
تحكيلي حواديتك
اللي مابتخلصش..
وكل مابينا كلام فارغ
مبيشبعش
فارقتك وعديت علي ألمك
كأني عمري ماقابلتكش
لقيتك بتبدر السكه دموع واهات
مابتنامشي ...
فرحت وقلت ...ياه ه ه !!!
يا حب مشعلل للسما السابعه
جافتني ليه وليه دلوقتي
جاي هاجم هاتبلعني
كانك قرش
ماكنت بعيد ماحركتش ف عيني
الرمش
أنا زيك ..يا حظ بتضحك علي قلبي
عشان محروم من الأحلام
هربانه منه ضحكة الايام
فقلت خلاص ..
تمثل دور المجنون وانا ليلي
وتعدي طريقي من تاني
تغرق عمري انا بالشوق
وانا محتاجه موت ضيك
وكلمتين يحيوني من قلبك
لاقيتك رافعني فوق ع الكون
مسكني فدادين كلامك المسحور
ودق قلبك المجنون
خطيت بالقدم ارضك وانا راضيه
وبقصة عشقك هايمه مغروره
لاقيتك نسخه متعاده ومكروره
نفس الحياه
نفس الغيوم
وضيقتي وقت ما تنطق الكلمه
لاقيتني بادور وباتشقلب ف ساقيه
خدت من سنيني رقات
يا ألف خساره ع الحلم اللي شاخ بدري
والروح اللي طاطت تحت هبة ريح
بعد ما طارت علي حد السما
وباست خد النجوم
انت نفس الشخص
هيه هيه الحياه
وانا برواز فاضي
هربانه منه صورتي
زينب ابو الفتوح / 22/ 2015 السويس
التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016