زجل (أجازة) كلمات حربي علي شاعرالسويس

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
زجل
(أجازة)

نفسي
أخد أجازة
من :
كيف . ولماذا
وأعيش
ف الدنيا
ولا أسال .
ماهذا ؟
اللي ماله عازة .

نفسي
أنام حتى موت
م الكلام
مسمعش صوت
وكل
اللي يعدي
عليا / يفوت
زي الطفل
في بقه بزازة .

مش
عايز أكلم حد
تعبت
من الأخد والرد
مدام
كلامي جد
واللي
سامعني
عبد . لإزازة .

لا
صغير .
فاهم . كبيره
ولا
كبير
فيه :
بدل . غيره
كلها
عيال وبكتيره
تشوفها .
في قعدة جنازة .

الحب
كااان
لما كنا
عايشين
بسلام ومحنة
آجي
أحن
عليك بجنة
وتحن
بضحكة. طازة .

مش
هكتب
تاني :
مش هكتب
لا
شعر
ولا زجل مترتب
وليه
أعصر
نفسي وأتعذب؟
وأنا
كل :
ماحس. بتجازى .
نفسي
أخد أجارة
من :
كيف . ولماذا

كلمات
حربي علي
شاعرالسويس
27 / 11 / 2016
التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016