ياللي بعت الدنيا ديا . : بقلم الرائعة / هندعبدالهادي...

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
#حق....... #ليا ..😉😉😉😉
&&&&&&
ياللي بعت الدنيا ديا . 
عشان تشتريني..
ياللي كل مافيك دا ليا..
ملك ليا وحدي انا..
وكل همك ضحكتي..😘😄
ازاي تجيني..
.....
ازاي تجيني ؟؟؟؟؟
وتقولي يا روحي انسيني..
وانسي هوايا وسنين غنيا..
وعشقي ليكي..
وركعتي وسجدتي.. 
علي الارض ودمعتي..
اللي كانت يوماتي..
بمسحها ف مخدتي..
..........
ودعوتي لما كنت... 
ارفع ايديا ...
للسما واوقول ياربي..
روحي فيها..
نفسي يوم اشوف عنيها..
نفسي اخدها من ايديها..
وابوس جبينها..
واحط اسمي تاج ينور... 
شعرها..
واقول خلاص... 
بقيت مراتي ودنيتي..
..............
نفسي فيها نفسي..
اكون يارب ليها..
السند نفسي اقول للكل.
هي روحي وهي عمري..
روحي ديما بتروح ليها..
من.غير حتي ما اقولها..
..........
كل همسه وكل نبضه..
جوا قلبي بتحلفلها..
اني ليها عاشق هواها..
وان هي كل المنى....
وهي روح مخلوقه جوايا..
وهبها ربي ليا في ساعة رضا..
هي منايا...
.......
هي انتي وبس انتي.. 
اللي حبيبتي..
ابكي عشنها وحدها..
..........
وافرح اوي لما الاقي..
ورود خدودها متلونه..
بلون احمر زي نار..
بتكوي قلبي انا..
واما اشوف جمال.. 
شفايفك انهبل...
ايوه...... انهبل..
واقول يا عاشقين..
جمال النبي..
صلوا عليه....
صلوا عليه...
ادعولي دعوه..
ادعولي دعوه...
تنقبل....
وترجعلي عقلي انا..
.........
واما ابص في نور عنيكي..
انسحر واحس اني..
طير وطاير بالسما..
واما ايدي تلمس اديكي..
كأني فارس..
وانتي حوريه..
خلقها ربي عشاني انا..
مفاتيح مشاعري ملك ليكي..
سرها مايعرافوش غيرك انتي وربنا..
.....
حطك في قلبي.. 
ونزل معاكي نور ينور عشنا..
احميكي فيه..وافديكي بروحي..
دانتي حبيبتي وداوا جروحي..
وحياتي عندك لتحفظيني..
لو حتي اغيب مليون سنه..
...................
يبئا ازاي جاي تجيني 
؟؟؟؟؟
جاي تجيني النهارده ..
وتقول.. 
انسي هوايا وسنين غنايا..
..........
لا يا عمري!!!! 
انت وعدي وانت قدري..
وانت روح ندهت عليا..
وبرضايا لبيت انا الندا...
آه لو تعرف اد ايه انا بعشقك !!!
آه لو تعرف ؟؟؟
ان انت كعبه حواليها طاف.
قلبي انا...
.خلى قلبي حرم شريف.....
عشقي ليك وحدك حلال..
واي. عشق تاني..
غير عشقك يا حبيبي.. 
في شرعي انا..
يبئا ايه..؟
رد ؟؟؟؟؟
قول يبئا ايه؟؟؟
ارد انا.....
يبئا حرام يدنسه لاء.
مش حرام وبس..... 
دا يبئا زنا..........
وعد عليا...
لاحفظك لو حتي..
غبت مليون سنه.....
#انت #بقيت #حق #ليا..
#وحدي #انا............ 
وانا حق ليك... 
انا #حق #ليك #لوحتي #غبت..
.........
صباحكم 
محبه ورضا.. 
ونور من عند ربنا....

رجاء ماحدش يعلق الا لما يقراها للآخر تمام..
بحبكم ف الله

التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016