«عقلي وروحي» «بقلم جابرعبدالقادر»

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته


«المهم حبك عايش في قلبي»
«بقلم جابرعبدالقادر»
«عقلي وروحي»
==================================
حبيب قلبي وعمري حبيبي انتي كنتي
املي وحياتي كنتي معايه الروح والحب
كنتي معايه القمر والشمس كنتي معايه اهلي 
مكنتش افكر غير فيكي انتي نسيت روحي 
==================================
وعقلي وحياتي واهلي علشان كنت معاكي 
كنتي لي السماء والارض كنتي لي جنتي التي 
كنت عايش فيها انتي كل شيئ في دمي اسمك وشكلك وجمالك محفورين في جسمي وفي قلبي
==================================
كنتي لي الماء والهواء بس كل ده كان حلم طويل
من زمن عمري انا علشان لا اعرف الحب غير من عيونك وجمالك وروحك علشان دلوقتي لا اراكي امامي حاسس باني نايم كتيركنت احلم حلم طويل
==================================
تعرفي كنت اقولك كل شويه احبك اشوفك واكلمك والمسك بس بعد كده عرفت باني احلم بيك علشان
غبتي عني وسئلت عليكي قالوه راحت مع زوجها وحبيبها قلت ايوووو هو الحب رخيص ولا علشان 
==================================
كنت انا الوحيد احبها وهي كانت معايه مجرد وقت 
اه منك ياحب ومن الاعيبك الخطيره بس من اليوم ابطل انام علشان لا احلم بيكي تاني ولا اشوفك واشوف جمالك بس نفسي ارجع احلم بيكي علشان 
==================================
كنت عايش مجرد اشوفك بس احس با الحياه رغم كل الاعيبك بس انا خلاص لا اعرف انام ولا اعيش
غير لمه اشوفك كملي معايه الحياه وتعالي في احلامي بحبك يا اخطرحب في حياتي واحلامي
==================================
«بقلم جابر عبدالقادر»
==================================
التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016