«عمري هو عمرك» «بقلم جابر عبدالقادر»

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته



«عمري هو عمرك» 
«كل سنه وانتي طيبه يا امي»
«بقلم جابر عبدالقادر»
==================================
امي انا أسف انا أكون في مكاني علي الحدود 
رغم اليوم عيدك ولم ابعد عنك يوم عيدك لكن 
اليوم هو أول يوم ابعد عنك علشان وقت الدفاع 
عن الوطن اعمل ايه يا أعز الاحباب عندي انتي 
==================================
يا امي الحبيبه أهرب واجيلك ولا اقول للقائد 
عيد امي اليوم وأنا أكون علي الحدود قال لي 
القائد انت اليوم أمام اعداء الأم الأكبر مصر هي 
أم المصريين ولو عاوز تروح معاك التصريح مش 
==================================
عارف اعمل ايه فرحت ولكن حزنت معايه وقت 
اروح اقول لا امي كل سنه وانتي في عمري وروحي وانتي عيوني والابتسامه الجميله في حياتي 
اليوم عيدك هو اجمل الأعياد جاءت ليكي رغم 
==================================
أكون علي الحدود وانا اسف لم اجيب لكي هديه 
قالت لي روح وربك يحميك والهديه هو قربت الارهابيين واليوم ليس عيدي العيد رجوعك وانت منتصر علي الارهاب وكل خاين في البلاد عاوزك 
=================================
تكون بطل لو تموت شهيد علشان كل العالم تقول عليه ام الشهيد البطل الجندي الذي قال مبروك 
الهديه يا امي وكان معه مصحف وكتب علي ورقه افرحي يا ام الشهيد الهديه وصلت ليكي تكوني 
=================================
معايه في الجنه وأكون انا سعيد دفعت عن ام 
المصريين و الهديه وصلت لا امي الحبيبه 
كل سنه وانتي طيبه يا امي انا وانتي في الجنه•
==================================
«بقلم جابر عبدالقادر»
==================================
التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016