و لسه ....!!!! للقلم الرائع سمر علي

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته

و لسه ....!!!! للقلم الرائع سمر علي

و لسه ....!!!!
و لسه بخبي دمعه في عينيا 
و اخاف من بكرا ليجي يجرحها 
تنزل علي الخدود نار سايله
و الفرحه تضيع و يا ملامحه 
و أنت يا بكرا يا اللي جاي
واحده واحده علي و اهدى
لسه مشوار النسيان طويل
و عمر اللي فات ما يتنسي
بين الثانيه و اللحظه
لستنى عايشه
لسه ما نسيت
و ازاي يا قلبي تنسي
جراح السنين
و حب ضاع في نسوه
يا قصة عمرى
يا اللي ضايع
يا نبض تايه و مش راجع
نفسي أنسي
كل الجراح
كل المواجع
و الدمعه اللي جوايا ساكنه
تتبدل في لحظه
تبقي علي الخدود بسمه
و علي الشفايف
راسمه فرحه
و نفسي أنسي
نفسي انسي نفسي
نفسي يتبدل أسمي
و انت يا قلبي
من تانى ترجع لي
و يا نبضي
و يا رسمي
و و يا بكرا
و لسه بعد ما انسي ...!!!
سمر علي
التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016