الشاعر المصري / احمد ابراهيم * فى قصيدة / ( بعيش الحلم )

السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته



الشاعر المصري / احمد ابراهيم
***************************
فى قصيدة / ( بعيش الحلم )
تخدني الغربه وأتوّح على مسرح
حياة ماشي
مابدراشي اعيش الحلم فى عنيكي
لكن حلمك ولى ناسي
وبأيدك يموت جوايه احساسي
وانا ماشي على مسرح حياة ماشي
حبيبتي سنين بعيش الحلم فى عنيكى
انام واحلم على رجوعك مابتحنيش
ومابيديش اكون كاره ده انا شارد بأفكاري
وانا العاشق سمار لونك
انا الحابي على حدودك
وصعبه الخطوة مشواري
طوووووووووووووووووووووووووووووو
ووووووووووووووووووويل وعنيد
اكون عايش هنا بعدك
ويتبدل هنا اسمي واسمي شهيد وماتحنيش
حرام القلب جواكي
يكون قاسي ولا ناسي
فى يوم حبك عشان خطرك
وليكي بعيش تخدنى الدنيا ف بعادك
وانا مفارق خطاويكي ومابيديش
تخدنى الدنيا وتوّح على مسرح لياليكي
وارجّع تانى اعيش الحلم فى عنيكي
*******************************
الشاعر المصري / احمد ابراهيم
التصنيف : |
هام : هذا الموضوع ضمن تصنيفات الجريدة يحيى خضر روائع الشعراءضع ابداعك هنايحيى خضر زيارة صفحة الخصوصية
نسخ الرابط
نسخ للمواقع
التعليقات
0 التعليقات

احدث المواضيع

3efrit blogger 

عدد زوارالجريدة

اضغط اعجبني

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في كل الوقت

احدث المواضيع

المواضيع الأكثر قراءة و مشاهدة في أخر 30 يومًا

ارشيف الجريدة

جميع الحقوق محفوظة © يحيى خضر
تصميم و تطوير : يحيى خضر
يحيى خضر © 2016